Oct 17, 2014

+ 12 DAGE

Godmorgen! I dag er det den 17. oktober og jeg er nu 12 dage over termin... TOLV dage. Det havde jeg nu alligevel ikke forestillet mig. Men her er jeg altså og hvad er så status? Status er, at det er skide hårdt. Rent ud sagt. Den fysiske del er så lille i forhold til, hvor hårdt det mentalt er, at dag ud og dag ind gå at vente. Bare vente. For mere kan man ikke gøre. Der er ingen gode husråd og gamle skrøner, som faktisk virker. Fødslen går i gang når den går i gang. That's a fact! 

I Sverige bliver man først igangsat (42+) Altså man skal have gået ind i uge 43. Uanset om hun vælger at melde sin ankomst snart, så er der jo virkelig nedtælling nu. Men åh, længslen altså. 

Jeg prøver at få dagene til at gå på bedste vis. Det er ikke hver nat jeg får sovet ordentligt, men så er det skønt at kunne tage en lur under dagen. I dag, bliver en sådan dag :) I aften skal vi have lidt fødselsdags-hygge for min kæreste (eller forlovede er han jo :) ) så jeg skal have bagt lidt lækkert. Jeg har lovet at bage Espresso Chocolate Cupcakes. Han elsker chokolade og disse er altid et hit. Jeg bruger DENNE opskrift. Den kan virkelig anbefales.

Hvad har jeg ellers lavet? Jeg var inde at røve lidt tallerkener fra Illums Bolighus i går. Jeg bager gerne brød eller andet godt næsten dagligt og ellers ser jeg til, at jeg får lidt frisk luft og at støvsugeren bliver svunget. Jep. Det er vildt, hvad man sådan kan få dagene til at gå med. Egentligt havde jeg troet at jeg skulle få læst en hel del. Men desværre kan jeg ikke samle tankerne om en bog. Så alle mine ulæste bøger har jeg til gode, men det er jo ikke dårligt!

Nåh nu nåede jeg slet ikke færdigt med dette indlæg inden jeg gik i gang med bagningen. Men så kan jeg da lige vise jer resultatet af formiddagens bagning. Er tilfreds med resultatet og jeg er sikker på, at de nok skal gøre manden glad :-) Jeg lavede en mini-version, så føles det lidt mere legalt at tage mere end én ;)


Nu vil jeg få afsluttet dette indlæg og hvile mig lidt på sofaen. Håber I får en skøn weekend.
/ Jo

No comments:

Post a Comment